Penshop.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Functionele cookies worden gebruikt om de website naar behoren te laten functioneren en Analytische cookies worden door ons en derden ingezet om het gebruik van de website te kunnen meten en gepersonaliseerde advertenties te tonen. Zo zorgen wij voor een optimale surfervaring op onze website.Wil je niet alle cookies accepteren? Pas dit dan aan met de button "Cookies Aanpassen". Wanneer je op "Akkoord" klikt, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies. Meer Lezen
FAQs
Welkom bij ons ondersteuningsportaal
Veelgestelde vragen
-
Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?
Indien voorradig worden onze artikelen op werkdagen en indien besteld voor , dezelfde dag verstuurd. Zodra het verzendetiket door ons is aangemaakt, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track en trace gegevens van uw bestelling. Hieronder vindt u een tabel met het gemiddelde aantal transitwerkdagen per land.
Gemiddelde verzendtijd Nederland 1 België 1 Denemarken 3-4 Finland 3-4 Frankrijk 2-3 Duitsland 2 Hongarije 2-3 Italië 2-3 Oostenrijk 4-5 Noorwegen 3-4 Portugal 2-3 Slowakije 2-3 Slovenië 2-3 Spanje 2-3 Zweden 3-4 Zwitserland 4-5 Verenigd Koninkrijk 4-5 Lees verder
Nieuwste vragen
-
Ik wil mijn order annuleren
Om uw order te annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Lees verder -
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
Soms ontvangt u e-mails van ons in de vorm van spam, controleer dit eerst door middel van uw spambox te controlleren. Het is ook mogelijk dat u een typefout heeft gemaakt bij het invoeren van uw e-mailadres. Neem dan contact op met onze klantenservice.
Lees verder -
Hoe wordt mijn pen gegraveerd?
Uw pen wordt gegraveerd zoals aangegeven op onderstaand figuur.
Lees verder -
Worden de pennen in een doosje geleverd?
Alle pennen worden geleverd in een bijbehorende geschenkverpakking. Dit gebeurt standaard en hier hoeft u niets extra’s voor te doen.
Lees verder -
Waar stuur ik mijn pen naar toe ter reparatie?
U kunt uw, bij ons aangekochte, bestelling binnen de garantietermijn ter reparatie retourneren aan:
Penshop België
Edisonstraat 11A
4004 JL Tiel
NederlandLees verder -
Mijn vulpen hapert bij het schrijven, wat kan ik doen?
Het kan zijn dat bij weinig gebruik de inkt is ingedroogd in de inktkanaaltjes. Daardoor is er geen inkttoevoer of gaat de pen juist lekken. Een vulpen heeft onderhoud nodig, het is eenvoudig te verhelpen met de onderstaande instructie;
Het voorstuk goed doorspoelen met koud water, dit doet u vanaf de plaats waar de aansluiting voor de vulling zit. Net zolang spoelen tot er helder water uitloopt. Daarna een nachtje in een glas met koud water laten weken.
Goed uitspoelen met koud water en doorblazen om te voorkomen dat zich kalkafzetting vormt.
Laten drogen* waarna u er vervolgens een vulling in kunt stoppen en ermee kunt gaan schrijven.
Zo nodig de instructies herhalen. Dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Aanbevolen wordt om dit 1 keer per 3 maanden te doen. Een schone pen schrijft het beste.
Mocht u de vulpen niet dagelijks gebruiken, berg het dan op in een verticale positie met de punt naar boven. Zo kan er geen inkt in de kanaaltjes indrogen.
*Tip: Het laten drogen kunt u het beste in een glas doen met op de bodem een tissue of een stukje keukenrol.
Lees verder -
Ik wil graag meerdere pennen bestellen. Kan ik dan ook een namenlijst apart aanleveren?
Natuurlijk is het mogelijk om bij Penshop meerdere pennen met gravure, middels een aparte namenlijst, te bestellen. Gelieve bij de bestelling via de webshop in de twee gravure regels "PER MAIL" (zoals in de afbeelding hieronder) in te vullen. Let op: plaats géén andere gravure dan PER MAIL, anders zal deze tekst worden gegraveerd op de pen. Stuur vervolgens per mail uw ordernummer en de te graveren namenlijst in Microsoft Word of Excel naar ons toe.
Lees verder -
Kan ik een logo laten graveren en welke extra kosten zijn hieraan verbonden?
Naast het kopen van pennen en vulpennen bij Penshop.nl, is het mogelijk om uw logo te laten graveren of bedrukken. Het graveren van pennen kan vrij complex zijn. Iedere pen beschikt namelijk over een andere materiaalsamenstelling, waardoor het resultaat kan variëren. De voorwaarden en kosten voor het graveren van een logo verschillen hierdoor per pen. Een indicatieprijs is als volgt: €37.50 instelkosten + €0.55-€3.75 per pen (exclusief btw) Neem contact met onze klantenservice op via het e-mailadres info@penshop.nl voor meer informatie.
Lees verder