FAQs

Welkom bij ons ondersteuningsportaal

Veelgestelde vragen

  1. Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

    Indien onze producten op voorraad zijn, worden ze op werkdagen bij bestelling vóór 15;00 dezelfde dag verzonden. Zodra het verzendetiket is aangemaakt, ontvangt u een e-mail met de track-en-trace-gegevens van uw bestelling. Hieronder staat een tabel met het gemiddeld aantal werkdagen voor verzending per land.

      Gemiddelde verzendtijd
    Nederland 1
    België 1
    Denemarken 3-4
    Finland 3-4
    Frankrijk 2-3
    Duitsland 2
    Hongarije 2-3
    Italië 2-3
    Oostenrijk 4-5
    Noorwegen 3-4
    Portugal 2-3
    Slowakije 2-3
    Slovenië 2-3
    Spanje 2-3
    Zweden 3-4
    Zwitserland 4-5
    Verenigd Koninkrijk 4-5
    Lees verder

Nieuwste vragen

  1. Mijn pen is gevallen wat nu?

    Als je pen is gevallen en beschadigd is geraakt, neem dan contact op met onze klantenservice om de situatie te bespreken. We informeren je over eventuele reparatiemogelijkheden of vervangingsmogelijkheden.

    Lees verder
  2. De gravure verkleurt

    Het verkleuren van de gravure kan verschillende oorzaken hebben, zoals blootstelling aan vocht, chemicaliën of wrijving. Om de gravure te beschermen en verkleuring te voorkomen, raden we aan om het product regelmatig schoon te maken met een zachte doek en milde reinigingsmiddelen. Vermijd het gebruik van agressieve chemicaliën.

    Lees verder
  3. Kan ik een andere kleur vulling kiezen?

    De pen wordt standaard met een vulling geleverd en de bijbehorende kleur staat aangegeven in de productspecificaties, indien u een andere kleur vulling wilt hebben kunt u deze bijbestellen onder het kopje accessoires -> vullingen.

    Lees verder
  4. Mijn vulling komt niet uit mijn balpen, en nu? 

    Waarschijnlijk is de pen op de punt gevallen, dan kan het zijn dat de opening niet meer rond is en dat de vulling hierdoor blijft hangen. U kunt proberen de opening weer rond te krijgen door de vulling eruit te halen en deze omgekeerd in de opening te stoppen en een roterende beweging te maken.

    Lees verder
  5. Ik wil mijn factuur- en/of verzendadres aanpassen

    Stuur ons een e-mail of neem telefonisch contact met ons op om je factuur- en/of verzendadres aan te passen. We helpen je graag met het bijwerken van je gegevens. Je kunt ons bereiken via info@penshop.nl of op +31(0)85-4012699 .

    Lees verder
  6. Kan ik een factuur ontvangen?

    Ja, zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je de factuur automatisch in je e-mail. Daarnaast is het ook mogelijk om de factuur te downloaden via je accountdashboard. Mocht je hierbij hulp nodig hebben of de factuur niet kunnen vinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan klaar om je te assisteren.

    Lees verder
  7. Welke kleur heeft de gravure?

    De kleur van de gravure is afhankelijk van de individuele pen en kan daarom variëren. De specifieke kleur van de gravure wordt vermeld in de productspecificaties. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat een pen met zilveren tinten een zilverkleurige gravure krijgt, terwijl een pen met gouden tinten een gouden gravure zal hebben. Een stalen pen zal een donkere gravure hebben.

    Lees verder
  8. Waarom kan ik geen tekst invullen voor de gravure?

    Als je geen optie ziet om gravure tekst in te voeren,  is het in bepaalde gevallen niet mogelijk om een pen te graveren vanwege het materiaal of de specifieke structuur van de pen. Om die reden bieden wij de optie tot graveren niet aan voor pennen waarvoor dit technisch gezien niet mogelijk is. In alle andere gevallen is graveren echter altijd mogelijk en bieden wij deze service gratis aan! We staan echter tot je beschikking om je te helpen bij het vinden van een alternatieve pen die wel kan worden gegraveerd.

    Lees verder